نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 14:19

اعمال محدودیت ترافیکی از امشب در رشت

به گفته رئیس پلیس راهور گیلان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی محدودیت‌‎های ترافیکی تردد و پارک در حاشیه خیابان از ساعت ۲۲ امروز ۱۲ آبان در محدوده خیابان‌ها و مسیر‌های برگزاری راهپیمایی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور گیلان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو خبری سیمای مرکز گیلان اظهار کرد: به مناسبت راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی، محدودیت‌‎های ترافیکی تردد و پارک در حاشیه خیابان از ساعت ۲۲ امروز ۱۲ آبان در محدوده خیابان‌ها و مسیر‌های برگزاری راهپیمایی اعمال خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم توجه خودروها به عدم توقف در مسیر ۲ گانه راهپیمایی در رشت، گفت: راهپیمایی در شهر رشت در ۲ مسیر سپاه پاسداران - میدان پاسداران - میدان فرهنگ - خیابان امام خمینی (ره) - پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب و دانشکده علوم پایه - بلوار نامجو - خیابان پرستار - میدان فرهنگ - خیابان امام خمینی (ره) - پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب برگزار می‌شود. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه هرگونه پارک خودرو در مسیر ۲گانه راهنمایی و رانندگی ممنوع است، افزود: مردم از پارک خودرو در مسیر‌های اعلامی قبل از آغاز محدودیت‌های ترافیکی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، این وسایل نقلیه با خودروبر به پارکینگ منتقل خواهند شد.

طالبی با درخواست از مردم در خصوص رعایت محدودیت ترافیکی در رشت، گفت: از شهروندان درخواست دارم ضمن همکاری با پلیس از خیابان‌های همجوار به عنوان مسیر‌های جایگزین رفت و آمد کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559711

مهمترین اخبار ایران و جهان: