نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 17:18

رحمتی: تراکتور از بهترین‌های لیگ است و نساجی بازی سختی دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تراکتور یکی از بهترین‌های لیگ است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمهدی رحمتی درمورد بازی با تراکتور در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: فردا بازی سختی با تیم خوب تراکتور در پیش داریم. همان‌طور که می‌دانید تیم تراکتور در فصل جاری از نظر در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس و دارای سوابق ملی و همچنین بازیکنان خارجی، یکی از بهترین تیم‌های لیگ است.

وی با اشاره به کادر توانمند تیم فوتبال تراکتور افزود: تراکتور جزو تیم‌هایی بود که خیلی زود تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کرد و دوره بدنسازی خوبی را هم گذراند. به همین دلیل هر چه جلوتر می‌رویم کیفیت فوتبال تیم تراکتور را بهتر و بهتر می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با عنوان اینکه تراکتور در دو بازی گذشته مستحق باخت نبود و می‌توانست تیم برنده باشد، تصریح کرد: چه در فصل قبل و چه فصل فعلی، تراکتور به‌دلیل حضور سرمربی جدید، فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را از خود نشان می‌دهد و طبق آنالیزی که همکاران ما نیز انجام دادند، تیم تراکتور با پرس‌های متناوب خود از بالا در طول زمان بازی، موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کند. تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ما می‌دانند فردا یک روز سختی را در پیش داریم ولی فارغ از هر نتیجه‌ای، امیدوارم فوتبال جذاب و جوانمردانه‌ای را فردا از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558011

مهمترین اخبار ایران و جهان: