نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 13:51

مشکل اُفت فشار آب در بزرگراه شهید چمران و خیابان مولوی برطرف می‌شود

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرای طرح تقویت شبکه توزیع آب در بزرگراه شهیدچمران و خیابان مولوی و مناطق دارای افت فشارآب درشرایط اوج مصرف تابستان واقع در منطقه 4 آبفای شهر اصفهان خبر داد و گفت این طرح در مدت 9 ماه اجرایی خواهد شد.

 حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:  بررسی و رفع مشکل افت فشار در شبکه توزیع آب مناطقی همچون خیابان مولوی و برخی از نقاط بزرگراه شهید چمران واقع در محدوده منطقه ۴ آبفای شهر اصفهان در سنوات اخیر در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: اقدامات متعددی در این زمینه انجام شده است و بر اساس مطالعات انجام گرفته، بررسی‌های کارشناسی و تحلیل هیدرولیکی شبکه اقدامات مورد نیاز اولویت‌بندی شده و مورد تصویب شورای فنی شرکت آبفا قرار گرفت.

اکبریان با بیان اینکه برای اجرای این طرح حدود ۷ کیلومتر لوله‌گذاری در قطرهای ۲۵۰ تا ۶۰۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در  مدت ۹ ماه اجرایی خواهد شد و مشکل دیرینه تامین فشار آب در مناطق یادشده را برطرف خواهد کرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در ۳ مرحله برنامه‌ریزی شده و اعتبار لازم برای آن از محل اعتبارات عمرانی و بخشی نیز از اعتبارات جاری شرکت تامین خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1574099

مهمترین اخبار ایران و جهان: