نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 20:15

جشنواره گل سپیدرود در دربی طوفانی شمال + عکس

سپیدرود در باران نقره‌ای شهرباران موفق شد تا با یک جشنواره گل تیم شهدای بابلسر را شکست دهد و شادمانی را به خانه رشتی‌ها بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفته هشتم لیگ دو فوتبال ایران سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک تیم شهدای بابلسر را در استادیوم خانگی دکتر عضدی رشت شکست دهد.

رشتی‌ها از فرشاد پیوس و شاگردانش همیشه همین بازی‌های جذاب و زیبا و پر گل را می‌خواهند و می‌دانند که می‌توانند ادامه دهند این نوع بازی را تا در نهایت روز خوب صعود از راه برسد.

فرشاد پیوس سرمربی با تجربه سپیدرود در این دیدار، ابوالفضل عباسی، صادق صادقی، امید قربانی، رضا عاشوری، میثم فردوسی، نیما پاکدل، میلاد پورصف شکن، میلاد کرمانی مقام، محمدرضا داوری، معین تقوی و پیام ملکیان را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

صابر میرقربانی سرمربی بابلسری ها نیز  رضا منصوری، دانیال خدادادی، حسین باباجانی، اسلام دبیری، محمدحسین غضنفری، فرزاد طاهری، محمدرضا نقدی پور،حمیدرضا بابایی، علی رضا شیردست، علی زارع و محمد حسن زاده را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

گل‌های سپیدرود را در این دیدار محمدرضا داوری، میلاد پورصف شکن و  ارسلان تفضلی در دقایق 70 و 87 و تک گل بابلسری ها نیز توسط محمد دلاوریان در دقیقه 95 به ثمر رساندند.

محمدرضا نقدی پور در دقیقه 21 رضا منصوری 35 و اسلام دبیری در دقیقه 58 از تیم شهدای بابلسر از تیم حریف کارت زرد دریافت کردند و بازیکنان سپیدرود هیچ اخطاری از داور میدان دریافت نکردند.

گزارش بازی

'7سانتر پیام ملکیان داخل محوطه شش قدم را رضا منصوری با مشت دور کزرد و توپ ریباندی به نیما پاکدل رسید که ضربه پاکدل با فاصله کم راهی اوت شد.

'25فرار تند و تیز رضا عاشوری داخل محوطه جریمه با دو دریبل سر ضرب و جا گذاشتن دو مدافع بابلسر همراه با سانتر دقیق او توپ را به مجمدرضا داوری رساند تا داوری با ضربه سر دقیق توپ را به گوشه تور تیر دوم وارد کند.

'32در حالی که نیما پاکدل با رضا منصوری دروازه بان بابلسر تک به تک بود منصوری با مشت به صورت پاکدل ضربه زد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و بعد از یک وققه 12 دقیقه‌ای در نهایت پنالتی را میلاد پورصف شکن در جخت محالف شیرجه رضا منصوری وارد دروازه کرد.

'49خطای واضح مدافع شهدا روی رضا عاشوری داخل محوطه شش قدم را در نهایت تعجب داور با تفاوتی از کنارش رد شد تا یادمان باشد شلوغ کاری در فراموشخانه لیگ دو همیشه جواب می‌دهد!

'70 یک و دوی میثم فردوسی با میلاد پورصف شکن و سانتر مواج میلاد روی سر ارسلان تفضلی تازه به میدان آمده فرود آمد تا ارسلان با یک ضربه سر دقیق گل سوم سپیدرود را به ثمر برساند.

'87فرار علی پرویزی جوان تازه به میدان آمده سپیدرود در عمق خط دفاعی بابلسر و سامتر عرضی او برای ارسلان تفضلی او را در موقعیت رو در رو با دروازه بان قرار داد تا بعد از دریبل سرپای دروازه بان گل دوم ارسلان و چهارم سپیدرود با یک کار ترکیبی دو بازیکن تازه به میدان آمده به ثمر برسد.

'96در شلوغی محوطه جریمه سپیدرود محمد دلاوریان تازه به میدان آمده موفق شد تا در حالتی که روی زمین افتاده بود با یک نوگ پا یک گل بابلسری ها را به ثمر برساند.

حاشیه ها دیدار سپیدرود رشت و شهدای بابلسر

مسابقه در هوای به شدت بارانی و پاییزی رشت آغاز شد و علی رغم شرایط بد جوی تعداد زیادی از هواداران سپیدرود خود را به ورزشگاه عضدی رسانده بودند.

نکته قابل توجه این دیدار حضور محمدرضا نقدی پور بازیکن گیلانی فصول گذشته ملوان بندرانزلی و سپیدرود در تیم شهدای بابلسر بود.

صابر میرقربانی که از ابتدای بازی با اعتراضات بی مورد برروی روان همه بود بعد از اعلام پنالتی صد در صد درست خطای رضا ناصری روی نیما پاکدل با شلوغ کاری تیمش را از زمین بیرون کشید تا محلی بودن تفکر خود را به همه نشان دهد.

در نهایت پس از یک ربع وقفه‌ای که میرقربانی در بازی به وجود آمد بازیکنان به زمین آمدند و در نهایت تعجب داور تنها 12 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد!

داور در نیمه دوم 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و گل مهمان هم در همان دقایق به ثمر رسید.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587811

مهمترین اخبار ایران و جهان: