نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 12:06

خبرگزاری فارس مجموعه ای متعهد، متدین و انقلابی است

رئیس شورای شهر شیراز در همایش افتتاح واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس این خبرگزاری را جزء خوش نامان کشور دانست و اظهار کرد: فارس، مجموعه ای متعهد، متدین و انقلابی بوده که در بیان موارد تعارفی ندارند.

رئیس شورای شهر شیراز در همایش افتتاح واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس این خبرگزاری را جزء خوش نامان کشور دانست و اظهار کرد: فارس، مجموعه ای متعهد، متدین و  انقلابی بوده که در بیان موارد تعارفی ندارند. 

سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه این مجموعه درک شرایط بسیار خوبی دارد، عنوان کرد: فارس در بیان مسائل تعارف نداشته و صریح و شفاف است. 

وی در ادامه این اقدام خبرگزاری فارس در آموزش و به کارگیری دانش آموزان را اقدامی خوب برشمرد و آگاه سازی جامعه توسط این قشر نوجوان را مثمر ثمر دانست.

رئیس شورای شهر شیراز خطاب به دانش آموزان حاضر در این همایش خاطر نشان کرد: مسیری را آغاز کردید که نسبت به جامعه فعال و حساس  باشید که بسیار ارزشمند است و نشان از آن بوده که نمیتوانید نسبت به اطراف خود بی تفاوت باشید. 

حسینی در دومین همایش خبرگزاری فارس در استان فارس طی سال ۱۴٠۲ با اشاره به اینکه آگاه باشید تا بتوانید به درستی و به خوبی آگاه سازی کنید، عنوان کرد: بحث جهاد تبیین که از تاثیرات مقام معظم رهبری بوده که شما می بایست زمینه آن را فراهم کنید. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آنچه دستور کار شما نسل جوان است بیانیه گام دوم بوده، گفت: که این بیانیه به خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تاکید داشته و نقش شما که بصیرت افزایی بوده نیز بر همین محور می بایست پیش روید.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589355

مهمترین اخبار ایران و جهان: