نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 21:34

245 هزار مترمربع معابر شهر تربت حیدریه آسفالت شد

فرماندار تربت حیدریه گفت: طی ۱۵ ماه گذشته ۲۴۵ هزار متر مربع از معابر تربت حیدریه با قیر مصرفی هزار و ۹۰۰ تن آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر کی پور، با بیان اینکه تلاش های صورت گرفته در حوزه آسفالت معابر تربت حیدریه در مدت ۳ ماه برابر با ۴ سال گذشته است، گفت: بر همین اساس طی ۱۵ ماه گذشته ۲۴۵ هزار متر مربع از معابر تربت حیدریه با قیر مصرفی هزار و ۹۱۰ تن آسفالت شد.

وی افزود: متاسفانه در حوزه آسفالت خیابان های شهر تربت حیدریه مشکلات بسیاری وجود داشت و میزان آسفالت تخریب شده یا نامناسب زیاد داریم، که برخی از آن ها مربوط به سنوات گذشته می باشد، اما در ماه های اخیر تلاش های بسیاری صورت گرفته تا با جذب سهمیه قیر، بخشی هایی از شهر نوسازی شود و همچنین در تلاش هستیم تا با جذب سهمیه قیر مازاد، وضعیت مطلوب تری در حوزه آسفالت ایجاد شود.

کی پور ادامه داد: در سال گذشته معابر تربت حیدریه  با ۱۹۵ هزار متر مربع و مقدار قیر مصرفی ۱۵۳۰ تن و در سه ماهه اول امسال ۵۰ هزار مترمربع با مقدار قیر مصرفی ۳۸۰ آسفالت شد.

فرماندار تربت حیدریه عنوان کرد: از سال ۹۶ تا سال ۱۴۰۰ سطح آسفالت انجام شده شهر تربت حیدریه برابر ۴۵ هزار مترمربع بوده که به عبارتی مقدار کار انجام شده در مدت ۳ ماهه اول امسال با چهار سال گذشته برابری می کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1367111

مهمترین اخبار ایران و جهان: