نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 22:28

فعالیت غیرمجاز رانندگان سرویس مدارس گرگان

گرگان- نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: فقدان حمایت شرکت های خدمات رسان از رانندگان سرویس مدارس، این قشر مایل به فعالیت قانونی زیر نظر شرکت ها نیستند و کارشان را غیرمجاز ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل تجری، شامگاه شنبه در یکصدو پنجاهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار کرد: در شهر گرگان ۱۳ شهرکت خدمات رسان سرویس مدارس در سال گذشته با یک هزار و ۴۰۰ نفر به والدین دانش آموزان خدمات می‌دادند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در سال جاری این رقم به بیشتر از نصف رسیده که دلیلی به جز بی انگیزگی و بی میلی رانندگان به فعالیت تحت پوشش این شرکت‌ها نیست.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۶۵۰ نفر حاضر به ارائه خدمات تحت لقای شرکت‌های خدمات رسان سرویس مدارس هستند، افزود: این موضوع در سال تحصیلی جدید به چالشی جدی برای والدین تبدیل می‌شود.

تجری اضافه کرد: به دلیل عدم حمایت از این قشر، آنها رغبتی به فعالیت با شرکت خدمات رسان ندارند و به این ترتیب به صورت غیرمجاز به کارشان ادامه می‌دهند و از آنجایی که خانواده‌ها به دنبال امنیت فرزندانشان هستند ما در ۲ ماه آینده برای تأمین نیاز والدین در این حوزه با مشکل جدی روبه رو خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427699

مهمترین اخبار ایران و جهان: