نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 19:09

رئیس هیئت ورزش‌ همگانی استان قزوین انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌ همگانی استان قزوین با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و در نهایت مهدی عبدیان با کسب اکثریت آرا برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌ همگانی استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عصر امروز مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌ همگانی استان قزوین با حضور علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌ همگانی در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد و در این مجمع مهدی عبدیان با کسب 16 رأی از مجموع 18 رأی اعضای مجمع هیئت همگانی به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت همگانی استان انتخاب شد.

گفتنی است که عبدیان در این مجمع انتخاباتی به عنوان تنها نامزد حضور داشت و در ادامه هم با رأی‌گیری صورت‌گرفته غلامحسین جعفرزاده شایان، مجید سعیدیان و علیرضا پازوکی با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای جدید هیئت رئیسه هیئت ورزش همگانی انتخاب شدند.

همچنین مریم الهامی‌نژاد مسئول کمیته یوگا در استان قزوین و فاطمه زادروز هم با کسب آرای مأخوذه از 18 عضو هیئت ورزش همگانی استان قزوین به ترتیب به عنوان نایب‌رئیس هیئت و خزانه‌دار انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم، مهدی عبدیان در حال حاضر به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین فعالیت می‌کند و سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1420499

مهمترین اخبار ایران و جهان: