نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 09:35

جان فدا| روایت‌های حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

ظهر رسیدم دفتر. قرار شد با یکی از بچه‌ها برویم بیمارستان حال و احوالی از بچه‌های امنیتی حرم بپرسیم. همان دو نفری که در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ظهر رسیدم دفتر. قرار شد با یکی از بچه‌ها برویم بیمارستان حال و احوالی از بچه‌های امنیتی حرم بپرسیم. همان دو نفری که توی بیمارستان بستری هستند. بلافاصله نماز ظهر خوندیم و زدیم به راه. توی بیمارستان اجازه ورود و ملاقات نداشتیم. با مسئولین امنیتی حرم تماس گرفتم. گفتند حال محمد جهانگیری و امین زارع خیلی خوب نیست و توی آی سی یو هستند. چاره‌ای نبود. بیخیال بیمارستان شدیم و با هماهنگی رفتیم حرم شاهچراغ(ع). مصاحبه‌ای در مورد اتفاقات دیشب گرفتم.

حاج محمد و امین دیشب توی باب المهدی و مکان استقرار نیروهای امنیتی بودند. با شنیدن صدای تیرها محمد و امین با تروریست درگیر می‌شوند. امین همان اول تیر می‌خورد و روی زمین می‌افتد. محمد جهانگیری که از بچه‌های شجاع و نترس هست، قبل از این‌که سلاح‌ش را مسلح کند، گلوله‌ به قلب و کتفش اصابت می‌کند. دوست حاج محمد جهانگیری برایمان از خصوصیات اخلاقی و خاکی بودن و پای کار بودن حاج محمد و امین گفت.

-دیشب که بچه‌ها رو رسوندیم بیمارستان، مادر امین و همسر محمد آمده بودند. همسر حاج محمد خیلی بی‌تابی می‌کرد. ماهم نمیدونستیم چی بگیم. الان فقط از خدا می‌خوام زودتر خوب بشن. 

مصاحبه ما تا اذان طول کشید. نماز را توی حرم امام‌زاده سید میرمحمد (ع) خواندیم. تا رسیدیم دفتر، خبر شهادت محمد جهانگیری رسانه‌ای شد. کسی که توی حرم شاهچراغ جان‌فدای مردم شد.

پ‌ن١: محمد جهانگیری از نیروهای امنیتی یگان امین ولایت حرم مطهر حضرت شاهچراغ بود دیروز در درگیری با تروریست مجروح شده بود، ساعتی پیش به شهادت رسید.

پ‌ن٢: تصویری از محمد جهانگیری ساعاتی پیش از شهادت.

روایت سید محمد هاشمی؛ ٢٣ مرداد ١۴٠٢

منبع: فارس
شناسه خبر: 1443111

مهمترین اخبار ایران و جهان: