نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:45

نبرد و مقاومت ۳۳ روزه حزب الله هیمنه رژیم کودک‌کش را شکست

ساری- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی گفت: نبرد ۳۳ روزه و مقاومت حزب الله هیمنه رژیم کودک کش اسرائیل را شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی ابراهیمی صبح دوشنبه در مراسم روز خبرنگار که به همت سپاه کربلا برگزار شد، با تقدیر از فعالان رسانه‌ای استان اظهار داشت: در این مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره عکس سپاه به نام قاب ایمان و امید و رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره عکس برگزار می‌شود.

وی اختتامیه جشنواره رسانه در راهیان نور را از دیگر برنامه‌های مراسم ذکر کرد و گفت: همچنین لوح خدمت به رسانه‌ها و برگزیدگان اهدا می‌شود.

وی تجلیل از رسانه‌های برتر باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج، جایزه سال مثل آوینی، تجلیل از برترین خبرنگار حوزه بسیج را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در این برنامه، خبرنگار برتر حوزه سپاه و بسیج را معرفی می‌کنیم.

سرهنگ ابراهیمی با گرامیداشت روز مقاومت اظهار داشت: در این روز حزب الله لبنان، هیمنه رژیم کودک کش اسرائیل را شکست و نبرد ۳۳ روزه سبب عزت اسلام شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با عنوان اینکه در جنگ رسانه‌ای کثرت ملاک نیست، داشتن وحدت و انسجام را برای مقابله با هجمه دشمنان را الزامی دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441211

مهمترین اخبار ایران و جهان: