نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 20:49

راهپیمایی مدافعان عفاف و حجاب در گرگان برگزار شد

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه رعایت پوشش‌ اسلامی یک اصل شرعی است، گفت: صیانت از عفاف و حجاب مطالبه جدی است و امروز راهپیمایی عفاف و حجاب در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پیاده‌روی خانوادگی مدافعان حریم عفاف و حجاب در راستای حمایت از تحکیم بنیان خانواده و جایگاه زن مسلمان عصر امروز با حضور پرشکوه و انقلابی بانوان عفیفه و خانواده‌ها از پارک شهر به سمت خیابان ولیعصر(عج) گرگان برگزار شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تاکید بر اینکه حجاب سنگر ارزش‌هاست، اظهار کرد: مردم دارالمومنین شهرستان گرگان در اقدامی خودجوش نسبت به ارزش‌های خود بی‌تفاوت نبودند و در راهپیمایی مدافعان حریم عفاف و حجاب شرکت کردند تا به مسوولان بگویند ما چادر و حجاب را دوست داریم و در مقابل هنجارشکنی‌ها می‌ایستیم تا مسئولان با خیال راحت با هنجارشکنان برخورد کنند. 

محمد دیلم تاکید کرد: رعایت پوشش اسلامی یک اصل شرعی و لازم الاجرا است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

محمد دیلم افزود: مردم عفیف شهرستان گرگان با تاسی و الگوپذیری از امام حسین(ع) و احیای امر به معروف و نهی از منکر وارد میدان شدند تا بگویند به ارزش‌های اسلامی پایبند هستند و اجازه نمی‌دهند بدحجابی و کشف حجاب به عنوان یک حرام شرعی و سیاسی در جامعه رواج پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه صیانت از عفاف و حجاب مطالبه جدی است، خاطرنشان کرد: باید در امر عفاف و حجاب با هنجارشکنان برخورد قاطعانه صورت گیرد. 

زینت ایزدپناه یکی از بانوان شرکت کننده در راهپیمایی عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: امروز برای دفاع از حجاب به میدان آمدم تا بگویم ما حافظ امانتی که حضرت زهرا (س) به‌ دست ما سپرده است هستیم. 

وی افزود: من به داشتن حجاب افتخار می‌کنم تا پای جان از این تکلیفی که به من سپرده شده صیانت و در ترویج آن در جامعه کوشا خواهم بود. 

یکی دیگر از بانوان محجبه انقلابی شهرستان گرگان گفت: حجاب سنگر است و من با حجابم از این سنگر دفاع میکنم و نمی‌گذارم دشمن به اهداف شومش دست پیدا کند. 

این بانوی گرگانی ادامه داد: چادرم یادگار حضرت زهرا (س) است و با این اسلحه عفاف و حجاب به جنگ دشمنان می‌روم. 

انتهای پیام/۸۳۰۱۹ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1370555

مهمترین اخبار ایران و جهان: