نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:52

شهدای مدافع حرم نماد شجاعت و وفاداری نسل دوم انقلاب هستند

زرندیه- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: شهدای مدافع حرم نماد شجاعت و وفاداری نسل دوم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محسن صادقی صبح شنبه در دیدار با خانواده شهید «کاظم محمدی» از شهدای پر افتخار مدافع حرم این شهرستان با تاکید بر نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان گفت: فداکاری و از خودگذشتگی جوانان و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم که به تأسی از فرهنگ عاشورا است باید برای نسل جوان در جامعه بازخوانی شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم بیشترین سهم را در پاسداری از ارزش‌های اسلام دارند، افزود: این شهدا به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) لبیک گفتند و جان خود را فدای اهل بیت (ع) کردند و اجازه ندادند که دست تجاوزگر به حرم ایشان برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه راه و روش شهید حججی را الگویی شایسته برای جوانان دانست و تصریح کرد: این شهید نماد نسل دوم انقلاب اسلامی و از افتخارات این نظام و انقلاب است که خون پاکش عواطف و روحیه ظلم ستیزی را در جامعه تقویت و همگان را در ایستادگی در جبهه حق و مقاومت اسلامی منطقه استوارتر ساخت.

سرهنگ صادقی تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا را رسالت مهم مسئولان کشور و وظیفه آحاد ملت دانست و خاطرنشان کرد: حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و تمامی شهدا مرهون حمایت‌های بی‌شائبه خانواده آنان و حاصل تربیت اسلامی و انقلابی است.

شهید کاظم محمدی متولد ۱۳۷۱/۱/۱ است که در یکی از مناطق عملیاتی ویژه در کشور سوریه در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۱۳ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437699

مهمترین اخبار ایران و جهان: