نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 15:40

کشف ۲۰۰ کیلوگرم  انواع مواد افیونی در مرزهای سیستان و بلوچستان‌

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از موفقیت مرزبانان در کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای شهرستان سراوان و زابل خبر داد .

سردار رضا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان و زابل در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر با اشراف اطلاعاتی و به‌کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را وارد کشور کنند با هوشیاری مرزداران از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و مرزداران طی دو عملیات در مرزهای شهرستان سراوان و زابل موفق شدند ضمن دستگیری دو نفر قاچاقچی و توقیف سع دستگاه خودرو، مقدار 205 کیلوگرم مواد مخدر شامل 13 کیلوگرم هروئین و 192 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

سردار شجاعی با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش‌های مرزداران، تصریح کرد: مرزبانان مستقر در مرزهای استان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور اجازه سوءاستفاده به قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/‌

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1421999

مهمترین اخبار ایران و جهان: