نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 17:08

دنیامالی: دولت تا دو هفته آینده فردی دیگری را جایگزین سجادی در وزارت ورزش می‌کند

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از پذیریش استعفای سجادی از وزارت ورزش تا دو هفته آینده خبر داد.

احمد دنیامالی عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به استیضاح حمید سجادی وزیر ورزش، اظهار داشت: دولت به این نتیجه رسیده است که آقای سجادی توان مدیریتی از لحاظ جسمانی به دلیل حادثه سقوط بالگرد را ندارد قصد دارد وی را به زودی تعویض کند.

وی افزود: احتمال دارد این جابه جایی تا یکی دو هفته آینده در کابینه دولت رقم بخورد و بر اساس گفته های دولت حمید سجادی به دلیل کسالت هایی که بر اساس سقوط بالگرد برایش رقم خورده است استعفای خود را نوشته و تقدیم دولت کرده است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: همچنین استیضاحی که برخی همکاران پیگیر آن بودند با رایزنی هایی که از سمت دولت صورت گرفته فعلا استیضاح را مسکوت گذاشته اند تا خود دولت آقای سجادی را برکنار و شخص دیگری را جایگزین وی کند.

دنیامالی تصریح کرد: براساس توافقی که بین مجلس و دولت رقم خورده است به زودی خود دولت در وزاتخانه ورزش دست به تغییرات خواهد زد و مجلس منتظر است تا دولت و شخص آقای رئیس جمهور با استعفای آقای سجادی موافقت کند.

به گزارش تسینم، پیش تر نیز مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس بیان داشته بود که طی روزهای آینده، وزیر ورزش برکنار شود. وی همچنین تصریح داشته بود که اگر دولت به وعده اش عمل نکند، نمایندگان برای استیضاح وی تعلل نخواهند کرد.

یوسفی گفت: استیضاح وزیر ورزش از سال گذشته کلید خورده دولت هم همان موقع قول تغییر داد اما بعد از آن شاهد جابجایی چند وزیر توسط دولت از جمله کشاورزی،صمت و آموزش و پرورش بوده ایم و اتفاقی در وزارت ورزش نیفتاد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1366711

مهمترین اخبار ایران و جهان: