نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 02:36

تبریک رئیس‌جمهور به تیم وزنه برداری نوجوانان برای قهرمانی در آسیا

پس از قهرمانی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در قاره کهن، رئیس جمهور و سرپرست وزارت ورزش و جوانان با صدور پیام هایی این قهرمانی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رئیسی با تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در رقابت‌های آسیایی در هند به مردم قهرمان‌پرور ایران، از تلاش‌های ارزنده تمامی مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی وزنه‌برداری به ویژه ورزشکاران عزیز این رشته پرافتخار قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: « قهرمانی امیدبخش تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند، بار دیگر شایستگی پولادمردان میهن اسلامی را که بارها در عرصه‌های مختلف جهانی افتخارآفرین شده‌اند، به نمایش گذاشت و مایه فخر و مباهات همه هموطنان شد.

با کمال مسرت این پیروزی ارزشمند را به مردم قهرمان‌پرور ایران تبریک می‌گویم و از تلاش‌های ارزنده تمامی مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی وزنه‌برداری به ویژه ورزشکاران عزیز این رشته پرافتخار قدردانی می‌کنم. امیدوارم با افزایش حمایت‌ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان عزیز در سایر عرصه‌ها و میادین باشیم. »

همچنین کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با انتشار پیامی قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «قهرمانی تیم نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، خبری مسرت‌بخش و امیدآفرین در روزهای پرافتخار ورزش ایران است. اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان، کسب این عنوان را به ورزشکاران، مربیان و مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری تبریک گفته و امیدوارم درخشش پولادمردان ایرانی در رده‌های سنی مختلف همچنان تداوم داشته باشد.»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425055

مهمترین اخبار ایران و جهان: