نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 17:52

تکذیبیه‌ای برای شهردار خود خوانده یاسوج

سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج شهردار شدن کیوان آشنا را تکذیب کرد.

بهنام عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص انتخاب شهردار یاسوج اظهار کرد: امروز در برخی رسانه‌ها از شهردار شدن کیوان آشنا خبرهایی شنیدیم که آن را قویا تکذیب می‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: هیچ جلسه‌ای برای رای گیری برای انتخاب شهردار یاسوج برگزار نشده و هیچ مصوبه‌ای نداشته‌ایم.

وی با اظهار تعجب از چنین اقدامی از سوی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: جلسه‌ای در شورای اسلامی به همین منظور برگزار نشده و هیچ کدام از ما خبری از این موضوع نداریم.

عباس‌نژاد افزود: علی رغم مکاتباتی که با مراجع ذی صلاح از جمله معاون عمرانی استاندار و فرماندار و مدیرکل امور شهری برای برگزاری جلسه تصمیم گیری در خصوص انتخاب شهردار جدید یاسوج انجام داده‌ایم و یکی از این مکاتبات با رئیس شورا بوده اما تاکنون رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج هیچ جلسه‌ای برای این کار تشکیل نداده است. 

وی گفت: هیچ رای گیری در ساختمان شورای اسلامی شهر انجام نگرفته و هیچ مصوبه‌ای برای تعیین شهردار نداشته‌ایم.

این مسوول افزود؛ بنابراین هرگونه مصوبه‌ای که در خارج از ساختمان شورای اسلامی شهر بوده فاقد ارزش است.

وی گفت: آقای آشنا به مصوبه‌ای اکتفا کرده که هیچ رای گیری برای آن انجام نشده و در ساختمان شورا نبوده بنابراین هرگز به چنین مصوبه‌ای نمی‌توان اکتفا کرد چرا که ما برای انتخاب شهردار اصولاً رای نداده‌ایم.

سخنگوی شورای شهر یاسوج گفت: ۵ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج هم مخالف شهردار شدن این شخص هستند بنابراین این خبر هیچگونه پایه و اساسی نداشته و از اصل کذب محض است.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1416755

مهمترین اخبار ایران و جهان: