نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 15:21

برگزاری جلسات منظم رصد تورم

استاندار زنجان به برگزاری جلسات منظم رصد تورم اشاره کرد و گفت: این اقدامات با هدف نظارت بر بازار برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان گره‌گشایی را از اصالت‌های کار مدیریتی دانست و اظهار کرد: این مهم با ارائه راه‌کار که از موجبات جلب رضایت مردم است ارتباط مستقیم دارد.
استاندار زنجان به برگزاری جلسات منظم رصد تورم اشاره و تصریح کرد: این اقدامات با هدف نظارت بر بازار برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.
وی کمک به صیانت و همراهی را انتظار خود از قوه قضائیه دانست و افزود: همراهی و شفاف سازی مسیر پیش رو می‌تواند کمک حال قوه مجریه با بالا بردن سقف پروازی مدیران باشد تا بتوان کار کرد.
همچنین بهزاد ظهیری، مدیرعامل شرکت ایران ترانسفورماتور در این آئین با تشریح اقدامات قوه قضائیه برای حمایت از این شرکت افزود: با حمایت قوه قضائیه بعد از تشکیل یک پرونده، همه امور از جمله تولید، صادرات، اشتغال و جذب نیرو در این شرکت رو به رشد بوده است.

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام «فرجی برحق» به سمت رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب و جایگزین حجت‌الاسلام صادقی نیارکی شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی اخیرا با حکم حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به سمت رئیس کل دادگستری استان گیلان منصوب شد.
حجت‌الاسلام فرجی از قضات آذربایجان شرقی است و ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی و دادگاه ویژه روحانیت آن استان را در کارنامه دارد.

پایان پیام73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430755

مهمترین اخبار ایران و جهان: