نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 22:55

دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با هنجارشکنان برخورد قاطع کنند

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم در پی امر به معروف و نهی از منکر، گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با هنجارشکنان برخورد قاطع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر دوشنبه در اجتماع عظیم محکومیت هتک حرمت خانواده شهید علیخانی که در محل زندگی خانواده این شهید بزرگوار برگزار شد، اظهار کرد: مردم غیور کرمانشاه اجازه تکرار دوباره همچنین حوادثی را در این استان نخواهند داد.

وی با اشاره به ماجرای هتک حرمت خانواده شهید علیخانی، افزود: با با شدیدترین و زننده‌ترین شیوه ممکن به خانواده شهید اهانت شده و بعد از آن مصیبت سه روز است که دختر شهید تب کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به فرمایش امیرالمومنین حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه اگر خلخال از پای زن یهودی در بلاد کفر در بیاورند و مسلمانی بشنود و از غصه بمیرد روا است، بیان کرد: بدانید اگر در مصیبت هتک حرمت به خانواده شهید علیخانی بمیریم روا است.

احمدی گفت: شهید علیخانی به گواه و شهادت همرزمانش انسان متواضع و گمنامی بود و از خصلت‌هایش نیز می‌توان به شجاعت و جسارت در دفاع از دین اشاره کرد، چرا که زمانیکه دید دین اسلام و انقلاب در خطر است همه زندگی خود را را در راه دفاع از آن داد.

وی با برشمردن خصوصیات اخلاقی شهید علیخانی، خاطرنشان کرد: خصوصیت اصلی ایشان آتش به اختیار بودن است، چرا که هر کجا به یقین می‌رسید عمل می‌کرد و منتظر کسی نمی‌ماند.

احمدی با بیان اینکه شهید علیخانی یک نمونه از غیرتمندان کرمانشاهی است، افزود: این شیر مرد در عملیات مرصاد در مقابل دشمن بعثی همانند شیر جنگید.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز شهید علیخانی دین و انقلاب بود، تصریح کرد: مسئولینی که امروز در این اجتماع مردمی به دلیل کوتاهی و غفلت حضور پیدا نکردند بدانند این شهید والامقام جایگاه و مقام برایش مهم نبود.

احمدی به حضور عظیم و باشکوه مردم مؤمن و انقلابی کرمانشاه در این اجتماع بزرگ اشاره و تاکید کرد: این استان به مسئولان انقلابی نیاز دارد که قدم بردارند و یقین بدانند این مردم پشتیبان آنها خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شب گذشته رهبر انقلاب فرمودند «من در مقابل خانواده شهدا تعظیم می‌کنم»، بیان کرد: با پشتوانه این جمعیت مردمی بساط بی‌حجابی در این شهر جمع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه با غیرت و ناموس پرست هستند، خاطرنشان کرد: همه ما اینجا جمع شده‌ایم که به خانواده شهید علیخانی بگوییم تنها نیستید و دیگر اجازه نمی‌دهیم این اتفاق تکرار شود چرا که غیرت این شهید در تک تک مردم این استان وجود دارد و در این راه تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

احمدی از مسئولان استانی خصوصاً دستگاه قضائی خواست قاطعانه در برابر بی‌حجابی بایستند و خطاب به رئیس کل دادگستری استان گفت: انتظار داریم در این نقشه شوم دشمن، قضات خبره و انقلابی را بسیج کنید تا بساط بی‌حجابی از این شهر جمع شود.

وی تصریح کرد: در گذشته افرادی به امام رضا (ع)، امام حسین (ع) و انقلاب توهین کردند و با توجیحات مشکل روانی داشتن این افراد از کنار هتک حرمت‌هایشان گذشتند، اما بدانید اگر این افراد را ببخشید عده‌ای دیگر جسارت توهین را پیدا می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه مردم غیور و مؤمن کرمانشاه به راحتی از کنار هتک حرمت‌ها و بی‌عفتی‌ها نمی‌گذرند، تاکید کرد: تنها راه پایان دادن به بی حرمتی و بی‌حجابی ایستادگی محکم و مستحکم در برابر افراد خاطی است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کشف حجاب از بانوان این سرزمین نقشه شوم دشمنان ایران اسلامی است و اگر دختران ما بدانند پشت این قضیه چه کسانی هستند قطعاً پشیمان خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431299

مهمترین اخبار ایران و جهان: