نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 09:58

انتقال ۱۸ هزار تن گندم استان زنجان به سایر نقاط کشور

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حسب پیگیری های به عمل آمده ۱۸ هزار و ۲۴ تن گندم معمولی تولید استان با هماهنگی و تخصیص شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به سایر استان‌های دیگر تا آخر تیرماه سال‌جاری انتقال داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه گندم‌های خریداری شده در فصل خرید سال‌جاری برای تخلیه سیلوهای که تکمیل ظرفیت شده‌اند به سایر استان‌های دیگر انتقال می‌یابد، اظهار کرد: بیش از ۱۸ هزارتن گندم معمولی در قالب ۶۶۶ محموله از طریق حمل و نقل جاده‌ای از سیلوهای ملکی و بخش خصوصی به استان‌های مورد نیاز انتقال صورت گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه انتقال گندم معمولی تولید داخل با هدف تامین امنیت غذایی سایر استان‌ها انجام می‌شود، گفت: انتقال گندم به استان‌های گیلان، تهران، البرز و گیلان صورت گرفته است.

زمانی با اشاره به پیش بینی خرید بیش از ۳۵۰ هزار تن گندم در استان، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت بازرگانی دولتی ایران، مجوز انتقال گندم به سایر استان‌های کشور تخصیص داده شده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1408255

مهمترین اخبار ایران و جهان: