نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 11:53

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون مازندران در تاسوعا وعاشورای حسینی

ساری- مدیرکل انتقال خون مازندران از فعال بودن پایگاه های انتقال خون استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و از مردم نیکوکار استان برای شرکت در پویش نذر خون دعوت کرد.

عبداله محمدی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های انتقال خون استان در روز تاسوعای حسینی از ساعت ۸ و ۳۰ الی ١٣ فعال و آماده پذیرش عزاداران حسینی برای اهدای خون است.

وی ادامه داد: در روز عاشورای حسینی شش پایگاه انتقال خون در شهرستان‌های ساری, بهشهر, بابل, آمل, تنکابن و چالوس از ساعت ۸ و ۳۰ الی ١٣ پذیرای داوطلبان اهدای خون است.

همچنین تیم سیار انتقال خون صبح تاسوعا در روستای اسرم از ساعت ٨ الی ١٢ و شب تاسوعا در روستای رکنی کلاً قائم شهر از ساعت ١٨ الی ٢٢ و صبح عاشورا نیز در شهرستان سورک از ساعت ٨ الی ١٢ مستقر می‌شود.

مدیر کل انتقال خون مازندران, به اجرای پویش نذر خون در استان اشاره کرد و گفت: پویش نذر خون با شعار " اهدای خون فرهنگ حسینی, نذر عاشقان" از ابتدای محرم همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی از همراهی همیشگی مردم استان در امر اهدای خون قدردانی کرد و با توجه به نیاز روزانه بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خون, از مردم استان به ویژه جوانان و بانوان برای شرکت در پویش نذر خون دعوت کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404899

مهمترین اخبار ایران و جهان: