نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 17:00

واحد اعزام بیمارستان امام حسین (ع) اهرم تقویت می‌شود

بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: واحد اعزام بیمارستان امام حسین (ع) اهرم تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر احمد یزدان پناه ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام حسین (ع) اهرم بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نیروهای مورد نیاز برای راه‌اندازی واحد اعزام این بیمارستان جذب خواهند شد و واحد اعزام تنگستان تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: بیمارستان امام حسین (ع) اهرم با ظرفیت ۳۲ تختخواب، خدمات ارزنده‌ای به همشهریان ارائه می‌دهد و در زمان کرونا این مرکز با بیشتر از دو برابر ظرفیت خود با ارائه خدمت پرداخت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: همه تلاش خود را در راستای تحقق عدالت در سلامت انجام خواهیم داد و با همکاری بیمارستان امام حسین (ع) تلاش خواهیم کرد بخش‌های اطفال و زنان و زایمان نیز تقویت شود.

دکتر یزدان پناه تصریح کرد: در سال‌های گذشته دستگاه رادیوگرافی دندان و فک (OPG)، تخت‌های دیالیز و سونوگرافی به بیمارستان اضافه شد و همچنین بازسازی آزمایشگاه بیمارستان ، راه‌اندازی دستگاه امحاء زباله‌های عفونی و شروع به کار بخش اورژانس انجام شد و در زمینه‌های زیربنایی نیز فعالیت‌های مطلوبی صورت گرفت که همه این‌ها در جهت خدمت به مردم بوده است.

دکتر یزدان پناه خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد گسترش کمی و کیفی خدمات در این مرکز باشیم.

وی ضمن تشکر از دکتر طاووسی مدیر سابق بیمارستان امام حسین (ع) اهرم به جهت خدمت صادقانه به مردم گفت: مدیریت بیمارستان یک کار جهادی است و امیدوارم با کمک خداوند منان مدیریت جدید بتواند همانند گذشته خادمی صدیق برای مردم تنگستان باشد.

با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم در محل همین بیمارستان برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1418455

مهمترین اخبار ایران و جهان: