نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 11:28

تعطیلی خودسرانه ۱۲۱ نانوایی قزوین در تاسوعا و عاشورا

۱۲۱ نانوایی استان‌ قزوین در روزهای تاسوعا و عاشورا خودسرانه کارشان را تعطیل کردند.

در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، جمشید خدایاری، اظهار داشت: 121 واحد نانوایی در این استان روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت خودسرانه تعطیل کرده بودند که شناسایی  و آماده برخورد قانونی هستند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، افزود: این تعداد واحدهای نانوایی 47 مورد در روز تاسوعا و 74 مورد در روز عاشورا به شکل خودسرانه تعطیل کرده بودند.

وی ادامه داد: این واحدهای نانوایی در بازرسی و نظارت در شهرستان‌های قزوین، ‌تاکستان، آبیک، البرز، بویین زهرا و آوج شناسایی شده و لیست آن‌ها جمع‌بندی شده است.

خدایاری تاکید کرد: بر اساس آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار و کارگروه امنیت غذایی مقرر شد تا هیچ واحد نانوایی در ایام تاسوعا و عاشورای حسیینی تعطیل نباشند که این اقدام تخلف محسوب می‌شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه واحدهای متخلف با مجازات‌های مصوب در کارگروه آرد و نان مواجه خواهند شد، گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته و هماهنگی انجام شده برای این واحدها به نحو مقتضی و بر اساس قانون مجازات و جریمه لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1417799

مهمترین اخبار ایران و جهان: