نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 14:43

مسلمانان نخواهند گذاشت غربت اهل بیت (ع) در طول تاریخ تکرار شود

امام جمعه موقت ارومیه گفت: حضور میلیونی مردم در ایران و سایر نقاط جهان در اربعین حسینی و راهپیمایی جاماندگان اربعین نشان‌دهنده عشق و ارادت آزادی خواهان به اهل بیت است و مسلمانان نخواهند گذاشت غربت اهل بیت (ع) در طول تاریخ تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدری زاد امام جمعه موقت ارومیه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: دشمن به دنبال بحران آفرینی با استفاده مسائل قومی و مذهبی است و هدفش به بیان مقام معظم رهبری، از بین بردن امنیت ملی و وحدت مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اسلام و جمهوری اسلامی ایران پرچم دار واقعی دفاع از حقوق زن هستند، اضافه کرد: امام عظیم الشان انقلاب اسلامی به ما " ما می‌توانیم" را یاد داد و ملت ایران در زمان زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد که ما توانستیم.

حیدری زاد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ملت ایران نزدیک قله است، تصریح کرد: اینکه می‌بینید دشمنی دشمنان در سال‌های اخیر هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ شدت و کیفیت افزون یافته نشان‌دهند صدق گفتار مقام معظم رهبری است که فرمودند نزدیک قله‌ایم.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به تشییع باشکوه شهدای دفاع مقدس در ارومیه یادآور شد: این حضور مردم نشان می دهد که فرهنگ شهادت، جهاد در وجود ملت ایران نهادینه شده و نسل آینده ایران با افتخار از شهدای دفاع مقدس یاد خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی و مشهد مقدس و همچنین حضور میلیونی جاماندگان اربعین در سراسر دنیا از این حکایت دارد که عشق و ارادت و معرفت قرآن و اهل بیت بر دلهای آزادی خواهان نشسته و مسلمانان نخواهند گذاشت غربت اهل بیت در طول تاریخ دوباره تکرار شود.

وی با بیان اینکه قران کریم نقشه راه کامل سعادت انسان است، ادامه داد: هر ‌فردی در کنار این کتاب آسمانی رهرو راه و رسم قرآن کریم باشد، مسلما سعادتمند خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدری‌زاد با اشاره به ادامه راه نبوت و دین اسلام در جهان هستی گفت: امامت امامان معصوم (ع) در ادامه رسالت پیامبران و در اجرای دین و حکم الهی است که دعوت کننده مسیر هدایت و رستگاری هستند.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500155

مهمترین اخبار ایران و جهان: