نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 14:13

آغاز ثبت‌نام ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان اردبیل

اردبیل- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: فرآیند ثبت نام و تکمیل اطلاعات داوطلبان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان از امروز در اردبیل آغاز شد.

حسین محسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ارزیابی صلاحیت عمومی و اختصاصی داوطلبان پذیرفته شده دو برابر ظرفیت این دانشگاه در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل از ۲۰ شهریورماه در اردبیل آغاز شد.

وی از انجام مراحل انجام مصاحبه پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت آزمون سراسری ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی و اساتید مصاحبه گر بر روند این ثبت نام‌ها و ارزیابی نظارت دارند چرا که مصاحبه از داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان بسیار مهم و مورد تاکید است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با تلاش‌های صورت گرفته تعداد رشته‌های دایر در پردیس برادران و خواهران استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ از ۴ رشته به ۹ رشته افزایش یافت.

محسنی بیان کرد: بعد از چندین سال ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان جدید از حدود ۲۵۰ نفر به ۶۱۷ نفر افزایش یافته است که از نظر درصد رشد رتبه اول را در میان دانشگاه‌های فرهنگیان استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496355

مهمترین اخبار ایران و جهان: