نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 09:36

تردد بیش از ۴۵ هزار نفر در شبانه روز گذشته از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بیش از ۴۵ هزار مسافر در شبانه روز گذشته از مرز بین المللی مهران تردد کردند.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۴۵ هزار و ۲۹۹ مسافر طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز بین المللی مهران تردد (ورود و خروج) کردند.

وی با بیان اینکه جمع ورود ۶ هزار و ۵۶۴ نفر بوده است افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۲۳۵ مسافر ایرانی و ۳۲۹ مسافر نیز مربوط به اتباع خارجی به مرز مهران ورود کرده‌‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: همچنین از این تعداد ۳۵ هزار و ۶۳۸ نفر مسافر ایرانی و ۳ هزار و ۹۷ مسافر خارجی از مرز مهران خروج کرده‌اند.

چشمه‌خاور با اشاره به افزایش تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران در ایام محرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است.

مهران به عنوان اصلی ترین، امن ترین و نزدیک ترین گذرگاه زمینی به عراق در ایام اربعین پذیرای بیش از ۶۰ درصد مجموع زائرانی است که از طریق مرزهای زمینی به عتبات عالیات سفر می کنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463399

مهمترین اخبار ایران و جهان: