نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 09:04

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در مسیر یزد- تفت

رئیس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در مسیر یزد- تفت همزمان با روز اربعین حسینی خبر داد و اعلام کرد:‌این محدودیت ترافیکی 24 ساعته خواهد بود.

سرهنگ رحیم حاجی‌ده‌آبادی، رئیس پلیس راه استان یزد در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در مسیر یزد- تفت به خبرنگار فارس اظهار کرد: به منظور تأمین امنیت بیشتر و بهتر شرکت کنندگان در ویژه برنامه جاماندگان اربعین حسینی، از صبح فردا تردد خودروهای سنگین نظیر تریلرها، کامیون و انواع کامیونت ها در  محور یزد- تفت ممنوع است.

وی با بیان این‌که مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در یزد از پل شهید تقوی یزد تا شهرستان تفت است، افزود: تردد خودروهای سنگین در زمان اعلام شده و در مسیر برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده خودرو متوقف و برگشت داده خواهد شد.

سرهنگ حاجی‌ده‌آبادی  ضمن درخواست از رانندگان برای تعامل و همکاری با پلیس، زمان اجرای این طرح را ساعت ۶ بامداد فردا همزمان با روز اربعین به مدت ۲۴ ساعت اعلام کرد و گفت: ممنوعیت تردد فقط شامل مسیر یزد به تفت است و مسیر برعکس یعنی تفت به یزد باز و تردد در آن جریان خواهد داشت.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485799

مهمترین اخبار ایران و جهان: