نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 14:14

شهرداری بجنورد در ساخت باغ موزه دفاع مقدس همکاری کند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش شهرداری و شورای شهر برای تقویت زیرساخت باغ موزه دفاع مقدس بجنورد، گفت: این نهادها برای ساخت باغ موزه همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: موضوع پشتیبانی خانواده‌ها در زمان جنگ تحمیلی نقش اساسی داشت لذا تجلیل از این خانواده‌ها باید با عزت بیشتری انجام شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم مدیریت در زمان جنگ، گفت: مدیریت درست همراه با مشارکت مردمی رقم می‌خورد و نمونه این مدیریت در دفاع مقدس بسیار بارز و آشکار بود؛ بنابراین در بخش تجلیل و برگزاری یادبودها نباید شتاب زده عمل کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم کمیته‌های هشت گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، افزود: با فعال‌تر شدن این کمیته‌ها در حوزه حفظ آثار و برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس خلاقیت بیشتری اعمال شود.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: نقش کلیدی شهرداری و شورای شهر در خصوص تقویت زیر ساخت باغ موزه دفاع مقدس و سایر موضوعات نباید نادیده گرفته شود لذا این نهادها کمک کننده باشند.

حسین نژاد بیان کرد: رزمندگان فراموش نشده‌اند و در موضوعات مختلف استان هم می‌توان از توانایی آنان بهره مند شد.

وی تداوم انقلاب را مدیون حضور مردم و زنده نگهداشتن ارزش‌های دفاع مقدس دانست و افزود: نباید چنین موضوعات با ارزشی مورد اهمال و کوتاهی قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی در پایان به حضور نیروهای ارزشی در مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: این حضور، عظمت جهان شیعه را به رخ می‌کشد لذا رسانه‌های معاند قصد تفرقه افکنی دارند اما هرگز این اتحاد و انسجام از بین نخواهد رفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483099

مهمترین اخبار ایران و جهان: