نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 20:46

امیر واحدی از موکب و بیمارستان سیار نهاجا در مرز مهران بازدید کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در مرز مهران، از موکب و بیمارستان سیار نهاجا در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز مهران از موکب‌ نیروی هوایی و بیمارستان سیار ۳۲ تختخوابی شهید مدافع سلامت نور احمد محمدی نهاجا بازدید و روند خدمات‌رسانی به زائران را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ واحدی در این بازدید ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع)، گفت: نیروی هوایی ارتش همچون سال‌های گذشته همراه با سایر نیروهای مسلح، سازمان‌ها  و نهادها برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت امام حسین (ع) در پیاده‌روی اربعین با تمام امکانات در خدمت مردم ایران اسلامی بوده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه این نیرو، در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مردم‌یاری در حوادث و بلایای طبیعی، خود را به اثبات رسانده است، اظهار کرد: نیروی هوایی همیشه و در همه حال پشتیبان مردم بوده است و این خدمت‌رسانی را افتخار خود می‌داند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه این توفیق را خداوند متعال به ما ارزانی داشته است و ما با جان و دل پذیرای آن هستیم، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش با تمام امکانات در این راهپیمایی عظیم حضور دارد و با یاری خداوند متعال با تجهیزات زمینی و هوایی که در اختیار داریم توانسته‌ایم با پروازهای متعدد در جابه‌جایی زائرین و انتقال اقلام، خدمات شایانی انجام دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با حضور کارکنان ولایتمدار نیروی هوایی ارتش؛ موکب و بیمارستان سیار ۳۲ تختخوابی نیروی هوایی ارتش که مزین به نام شهید مدافع سلامت نوراحمد محمدی است در مرز مهران و پایانه برکت مستقر شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483755

مهمترین اخبار ایران و جهان: