نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 16:11

عنایتی: هنگ کنگ با تیمی که در ذهن همه است فرق دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: هنگ کنگ با تیمی که همه از مسابقات انتخابی المپیک به ذهن دارند متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید در آستانه بازی با هنگ کنگ در یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: تا الان شرایط خوب بوده است. پس از اتفاقی که برای ما در ازبکستان افتاد و کم شدن روحیه بازیکنان، مقداری شرایط برای ما سخت شد اما از روزی که کار را با مجموعه بازیکنان فعلی که در تیم باشگاهی خود باتجربه هستند، تمرینات را با جدیت شروع کردیم. خدا را شکر در دور مقدماتی و بازی با تایلند شرایط خیلی خوب پیش رفت.

وی درمورد نارضایتی‌اش از عملکرد بازیکنان مقابل تایلند، گفت: طبیعی بود. با کمبود بازیکن مواجه شدیم. در بازی با عربستان کار خود را با 13 بازیکن آغاز کردیم و دعا می‌کردم بچه‌ها دچار مصدومیت نشوند. مقداری هم شرایط آب و هوایی سخت و شرجی است که انرژی بچه‌ها را می‌گیرد. مقداری به دلیل تحلیل رفتن بدن بازیکنان مقابل تایلند، به مشکل خوردیم اما فعل خواستن بچه‌ها صرف شد و تمام توان خود را در بازی گذاشتند. توانستیم این بازی را ببریم و یک دیدار فوق العاده حساس هم با هنگ کنگ داریم. 

سرمربی تیم ملی امید تصریح کرد: هنگ کنگ با تیمی که همه از مسابقات انتخابی المپیک به ذهن دارند متفاوت است. همه تیم‌های حاضر در این مسابقات از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند و فقط 3-2 تیم با نفرات زیر 23 سال به هانگژو آمده‌اند. همه تیم‌ها بازیکنان بزرگسال و تمام ظرفیت خود را آورده‌اند. همه برای رفتن روی سکوی آسیایی تلاش می‌کنند. ما هم به جای 3 بازییکن بزرگسال، بنابر شرایط ایجاد شده نتوانستیم بیشتر از 2 بازیکن بیاوریم. از کاپیتان تیم مان یعنی سید حسین حسینی تشکر می‌کنم که تمام توان و انرژی خود را طبق آن چیزی که از وی در زمین انتظار داشتیم به کار گرفته است.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519455

مهمترین اخبار ایران و جهان: