نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 17:44

ایران با پرتاب ماهواره نور ۳ خواب را از چشم دشمنان ربوده است

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت:ایران با پرتاب ماهواره نور ۳ و رونمایی از موشک هایپرسونیک مافوق صوت خواب را از چشم دشمنان ربوده است و دشمن رسوا شده بخوبی می داند که اینها تازه ابتدای کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز تجلیل از شهدا و ایثارگران به ویژه خطه ی دلاورپرور غیرتمند دشت آزادگان اظهار کرد: بنابر پیام نورانی و مبارک رهبر عزیزمان بمناسبت هفته دفاع مقدس، باید پیام شهدا را بدرستی بشنویم.

وی افزود: در شهریور سال ۵۸، سران استکبار عالم با حمایت همه جانبه و تجهیز و تسلیح حزب بعث ، عشایر ما از پیر و جوان و کودک و مرد و زن را به خاک و خون کشیدند و حالا هم بعد از گذشت ۴۴ سال در تبلیغات منفی ماهواره ای و مجازی و دروغ های رسانه ای خود، میخواهند نگذارند پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل شود.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان روایتی از امام علی علیه السلام ادامه داد : پیام شهدا عفت و پاکدامنی و انسانیت است و اجر مجاهد فی سبیل‌الله از فرد عفیفی که قادر به گناه باشد بیشتر نیست.

وی افزود: جغرافیای خوزستان و دشت آزادگان، تا ابد یادگار جانفشانی های مردم غیور و رزمندگان اسلام است. 

سردار خادم سیدالشهدا در بخش دیگری از سخنانش به فلسفه شکل گیری سپاه پاسداران پرداخت و بیان داشت: در تاریخ جنگهای کلاسیک امروزی ، شبیه کاری که در دوران دفاع مقدس بود انجام نشده بود و آن هم اداره جنگ توسط مردم بود.

وی افزود: افتخار تشکیل بسیج از اوایل جنگ تحمیلی، برکتی بود که با هدایت امام راحل ، نصیب ما شد و سپاه و مردم از ابتدای انقلاب دوش به دوش یکدیگر بودند و این همراهی و همدلی امروز در عرصه های مختلف ادامه دارد.

سردار خادم سیدالشهدا در بخش پایان سخنانش با یادآوری حضور قاطع و شبانه‌ روزی پاسداران نیروی زمینی سپاه در مرزهای اقصی نقاط کشور ابراز داشت : اگر در ابتدای جنگ به سیم خاردار اجنبی نیازمند بودیم اما به برکت خون مطهر شهدا و رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و دانشمندان جوانمان که از دل همین مردم برخواستند با پرتاب ماهواره نور ۳ و رونمایی از موشک هایپرسونیک مافوق صوت خواب را از چشم دشمنان ربوده است و دشمن رسوا شده بخوبی می داند که اینها تازه ابتدای کار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519499

مهمترین اخبار ایران و جهان: