نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:00

مساجد میامی برای میزبانی از زائران رضوی آماده شد

میامی- فرماندار میامی درباره آمادگی‌های لازم برای پوشش پیک زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر، گفت: مساجد میامی نیز برای میزبانی و ارائه خدمات به زائران مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه پیک تردد زائران رضوی همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) و رحلت رسول الله (ص) و ایام پایانی ماه صفر، آغاز شده است، تاکید داشت: تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای پذیرایی از زائران به کار گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی روستاهای شهرستان آمادگی پذیرایی از مسافران و زائران را دارد، افزود: استقرار پلیس راه در میاندشت یکی از اقداماتی است که در تعطیلات پیش رو و در پیک تردد زائران رضوی صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار میامی با بیان اینکه در این ایام تیم‌های بازرسی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل خواهد شد و حضور تمامی مدیران در این تیم الزامی است، گفت: نانوایی‌های کشیک در تمام شهرستان مشخص شده و کیفیت نان توسط جهاد کشاورزی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

آشوری از اجرای پویش هر خانه یک موکب با هدف پذیرایی مردمی از زائران رضوی در شهرستان میامی خبر داد و ابراز کرد: در کنار این ظرفیت‌های مردمی، مساجد نیز برای میزبانی و ارائه خدمات به زائران رضوی در شهرستان میامی آماده شده است همچنین از ظرفیت سالن‌های ورزشی نیز در شرایط اضطرار استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه یگان محیط زیست، در خصوص حفاظت از یوز آسیایی به صورت شبانه روز حضور داشته باشد، گفت: نظارت بر واحدهای صنفی با حضور سه تیم در دستور کار قرار دارد همچنین استقرار خودروها با چراغ گردان در محورهای مواصلاتی شهرستان به ویژه نقاطی که بیشترین تردد را دارند، پیگیری می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1497999

مهمترین اخبار ایران و جهان: