نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 16:38

آماده‌سازی ۵۸ دستگاه ماشین‌آلات عملیات زمستانه در چهارمحال و بختیاری

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای خدمات‌دهی و انجام عملیات زمستانه ۵۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری شهرکرد آماده و تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، بابک احمدی با اشاره به آماده‌سازی تجهیزات زمستانه شهرداری گفت: واحد نقلیه و موتوری شهرداری جهت انجام عملیات زمستانه ۳۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و ۲۰دستگاه ماشین‌آلات سبک را آماده و تجهیز کرده است.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد در ادامه افزود: هشت کامیون، ۶ تیغ برف‌روب، ۲ دستگاه نمک‌پاش، چهار کامیونت، ۲ گریدر، پنج لودر، چهار نیسان، یک دستگاه تراکتور، چهار دستگاه بیل بکهو، ۲ عدد جرثقیل و ۲۰ دستگاه خودروی سبک پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیل‌گیری در تردد معابر و جاده‌ها در دستور کار شهرداری است، بیان داشت: در راستای خدمات‌دهی بهتر و سریع‌تر به شهروندان از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: مانور ماشین‌آلات با هدف آمادگی نیروهای عملیاتی، تجهیزات و ماشین‌آلات در فصول بارندگی جهت تردد روان شهروندان، اواخر مهرماه با همکاری ستاد بحران برگزار می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496799

مهمترین اخبار ایران و جهان: