نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 07:27

انتقاد جدی امام جمعه اشتهارد از صدا وسیمای البرز

امام جمعه اشتهارد گفت: بی توجهی صدا و سیمای البرز نسبت به فعالیت‌های فرهنگی-مذهبی شهرستان اشتهارد مورد نقد است و امیدواریم این روند اصلاح شود.

حجت الاسلام مسعود داودی، امام‌جمعه اشتهارد، در جلسه ستاد هماهنگی مراسم ۲۸ صفر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد، با اشاره به حضور باشکوه و چندین هزار نفری مردم شریف اشتهارد در راهپیمایی روز اربعین حسینی(ع)، گفت: متاسفانه صدا وسیمای البرز نسبت به رویدادهای اجتماعی این‌چنینی طی سال‌های اخیر و اربعین امسال در اشتهارد بی توجه است و این موضوع جزو حقوق شهروندی مردم است و باید از طرف مدیران صدا وسیما مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: علی رغم این حرکت شکوهمند مردمی در روز اربعین حسینی(ع) نبود خبرنگار و تیم تصویر برداری صدا وسیما بسیار مورد انتقاد است و امیدواریم مدیریت جدید صدا وسیمای مرکز البرز رویکرد دیگری اتخاذ و شهرستان‌ها بالاخص اشتهارد که ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی،گردشگری و صنعتی فراوانی را دارد؛ ویژه تر ببیند و این نقیصه را هر چه زودتر برطرف کنند.

امام جمعه اشتهارد براهمیت هم افزایی همگان تائید کرد و افزود: البته برخی در زمینه تصویر امکاناتی داشتند اما این امکانات را برای خودشان و معرفی کار خودشان استفاده کردند، برای پیشرفت شهرستان باید همه مشارکت کنند و از امکانات شان برای شهر خرج کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497499

مهمترین اخبار ایران و جهان: