نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:45

دستبند پلیس بر دستان خانم قاچاقچی در لنگرود

لنگرود- فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک قاچاقچی خانم و کشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور بعد از ظهر شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از مأموریت‌های اصلی مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشأ بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد مخدر توسط قاچاقچی در یکی از دهستان‌های شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از این فرد خبر داد و بیان داشت: این خانم ۵۸ ساله سابقه‌دار با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه مواد مخدر و اعتیاد یکی از مهمترین معضلات اجتماعی جامعه است، خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469711

مهمترین اخبار ایران و جهان: