نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 19:34

پاکستان با برد بحرین به مقام هفتمی رسید

ارومیه - تیم ملی والیبال پاکستان با پیروزی برابر بحرین توانست در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ به جایگاه هفتم دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در شهر ارومیه در حال برگزاری است.

در چهارچوب این رقابت‌ها امروز (شنبه چهارم شهریور) از ساعت ۱۳ تیم‌های ملی پاکستان و بحرین در سالن آهن‌دوست و برای کسب جایگاه هفتم به مصاف هم رفتند.

تمامی ارزیابی‌ها نشان می‌داد که پاکستان در این دیدار کار سختی در پیش نخواهد داشت و از این رو ست اول دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع این تیم به پایان رسید.

با شروع ست دوم بحرین بهتر ظاهر شد و توانست با یک بازی کنترل شده، اختلاف امتیازهای خود را در این ست با تیم رقیب به چهار رسانده و نتیجه ۱۲ بر ۸ شود. در ادامه با افزایش این فاصله به پنج نتیجه ۱۵ بر ۱۰ و سپس ۱۶ بر ۱۱ شد. در نهایت نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شد.

با شروع ست سوم نبرد برابر دو تیم تا امتیاز نهم ادامه داشت اما در ادامه این پاکستان بود که توانست وزنه امتیازها را به نفع خود سنگین‌تر کرده و در امتیاز دوازدهم فاصله با رقیب را به سه امتیاز برساند.

تیم پاکستان با تحت فشار گذاشتن بحرین رفته‌رفته اختلاف امتیازی خود با این تیم را در ست سوم به ۷ امتیاز رسانده و توانست نتیجه را ۱۸ بر ۱۱ کرده و در ادامه با حفظ و حتی افزایش فاصله امتیازها این ست را ۲۵ بر ۱۸ به پایان رساند.

در ست چهارم این دیدار، پاکستان بار دیگر توانست بحرین را تحت فشار گذاشته و با برد ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ توانست به رتبه هفتم دست یافته و بحرین نیز هشتم شود.

ایندرا موفلیح از اندونزی و گئو مینگ از چین این دیدار نه چندان جذاب را قضاوت کردند.

تیم ملی والیبال پاکستان تا کنون هفت دوره در جایگاه هفتم آسیا قرار گرفته است که سه بار آن در سال‌های اخیر ۲۰۱۹، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470155

مهمترین اخبار ایران و جهان: