نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 13:22

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهیدان اکبری زارع دربردسکن

استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان بردسکن به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان اکبری زارع دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، استاندار خراسان رضوی به همراه نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان اکبری زارع دیدار کرد.

 

یعقوبعلی نظری در این دیدار گفت: همه ما وظیفه داریم آرمان های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به بینش و بصیرت شهیدان گفت: شهدا با معرفت عمیقی که به افعال خود داشتند در این صحنه ها حضور پیدا کرده و به شهادت رسیدند و هم اکنون نیز ناظر بر اعمال و اقدامات ما هستند.

وی با بیان اینکه نشر ارزش های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.

نظری افزود: رسیدگی به امور خانواده های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه ای همگانی است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469511

مهمترین اخبار ایران و جهان: