نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:21

پرداخت بیش از ۱۳۸۱ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران زنجانی

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۱۳۸۱میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که گندم خود را تا مورخ ۷ مردادماه سال ۱۴۰۲ به سیلوها تحویل داده بودند، پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی‌الله زمانی روز شنبه گفت: تاکنون ۱,۳۸۱ میلیارد تومان به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل (کشاورزی) به گندم‌کاران پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: تا مورخ ۳ مرداد ماه سال‌جاری بیش از ۴۱۳ هزار تن گندم کشاورزان که در سال‌زراعی ۱۴۰۲ برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

وی گفت: تاکنون ۶۱ هزار و ۵۱۶ محموله گندم از ۲۴ هزار و ۷۴۴ گندم‌کار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهادکشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469799

مهمترین اخبار ایران و جهان: