نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 10:54

جمهوری اسلامی نقشه‌های غرب را نقش بر آب کرد

زاهدان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تشکیلات مردم پایه نظام اسلامی است و هر کجا جمهوری اسلامی نیاز به امتداد حرکت خود داشته باشد باید این امتداد را محقق کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در جمع مربیان حلقه‌های صالحین استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اسلام در برهه‌ای از زمان به پیامبر اکرم (ص) ابلاغ شد و ایشان با همین تفکر دولت اسلامی را تشکیل داد که در نهایت به یک تمدن بزرگ تبدیل شد.

وی ادامه داد: غرب از ابتدای پیدایش اسلام به دنبال نابودی تمدن اسلامی بود، جنگ‌های صلیبی که در تاریخ ثبت شده در راستای فتح بیت المقدس بوده که باید بدانید در اولین حرکت غرب برای بازپس گیری بیت المقدس یک میلیون نفر جنگجو را به میدان آورد.

وی اضافه کرد: غربی‌ها در این مسیر حتی از کشتن کودکان دریغ نکردند و جنایات بزرگی را علیه مسلمانان به راه انداختند که البته مسلمانان نیز در این جنگ‌ها با قدرت مقاومت کردند.

سلیمانی تاکید کرد: مسئله مهمی که باید به آن پرداخته شود این بود که در همان زمان اروپایی‌ها دولت‌های صفوی و عثمانی را به جنگ با هم دعوت می‌کردند تا با اختلاف در اسلام به موفقیت برسند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در دوران جدید نیز غرب از تصرف بیت المقدس چشم پوشی نکرد و از طریق مجامع بین المللی این مسئله را پیگیری کرد.

سلیمانی در ادامه گفت: غربی‌ها سازمان‌های بین المللی را برای رسیدن به اهداف خود تأسیس کردند، آنها در جریان پس از جنگ‌های جهانی اول و دوم با تأسیس سازمان‌های بین المللی و با تضعیف کشورهای اسلامی غده‌ای سرطانی را به اسم اسرائیل تأسیس کردند.

وی بیان کرد: آنها کاری را که ظرف مدت ۷۰۰ سال با جنگ نتوانستند انجام بدهند از طریق ایجاد اختلاف بین مسلمانان و تأسیس سازمان‌های بین المللی انجام دادند.

سلیمانی گفت: در طول تاریخ مکاتب غربی که دست ساخته همین غربی‌ها بود در برهه‌های مختلف به خصوص جنگ جهانی اول و دوم انسان‌ها را به جان هم انداختند.

وی اظهار کرد: در سال‌های پس از رنسانس با تفکر بی نیازی به هدایت الهی، تمدنی به راه انداختند که ماحصل آن این جنایات و کشتارهای مختلف در سال‌های پس از آن شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: غرب امروز در بحران اعتقادات گرفتار شده، امروز غرب جز کشتار و جنایت هیچ نتیجه‌ای برای کشورها و ملت‌ها نداشته و ندارد.

سلیمانی تاکید کرد: در چنین شرایطی تأسیس جمهوری اسلامی تمامی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد، جمهوری اسلامی با هدایت و رهبری امام خمینی رحمت الله علیه به صورت گسترده به پیروزی رسید و آنها امروز دیگر حتی اگر ارتش یک میلیون نفری را به راه بیاندازد به جایی نخواهند رسید.

وی افزود: امروز اسرائیل در معرض نابودی قرار دارد و آنها دیگر هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. امروز اقبال ملت‌ها به تفکرات پوشالی غربی فروکش کرده و اسلام در حال یک موفقیت بزرگ و تأسیس تمدنی بزرگ برای تاریخ هستند که جهان را به صلح و آرامش برساند.

وی تصریح کرد: علت دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی این است که این نظام در حال تغییر تفکرات پوشالی آنان است. همانگونه که امام راحل فرمودند قرن آینده برای اسلامی خواهد بود و اسلام قله‌های بزرگ جهان را فتح خواهد نمود.

سلیمانی بیان کرد: امروز می‌بینید غربی‌ها که توان مقابله مستقیم با جمهوری اسلامی را ندارند مجبور به تشکیل گروهک‌های تروریستی در مناطقی مانند این استان شده‌اند که رزمندگان اسلام با قدرت در مقابل آنان ایستاده‌اند؛ امروز ارزشمندترین اقدامات و مجاهدت‌ها در سیستان و بلوچستان در حال انجام است و آن مقابله با این گروهک‌های تروریستی است. شهدای عزیز این استان بسیار جایگاه بالایی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج تشکیلات مردم پایه نظام اسلامی است و هر کجا جمهوری اسلامی نیاز به امتداد حرکت خود داشته باشد باید این امتداد را محقق کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478355

مهمترین اخبار ایران و جهان: