نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 14:08

افتتاح پل روستای اروست بعد از ۲۸ وقفه و تلاش جهادی دولت سیزدهم طی یک سال

استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه پل روستای اروست در منطقه محروم چهاردانگه شهرستان ساری گفت: سازندگی در دل روستاها باید استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز در مراسم افتتاح از پل اردست در منطقه پشت‌کوه چهاردانگه ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم منطقه اروست ۲۸ سال برای بهره برداری این پل صبوری کردند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: سال گذشته در سفری که به منطقه چهاردانگه ساری متوجه شدیم این پل معطل مانده که طی جلسه‌ای مقرر شد سال آینده این پل به بهره‌برداری برسد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه این پل نیاز مردم منطقه است، خاطرنشان کرد: با اهتمام مسوولان این پل افتتاح شد و مطمئن هستیم دل مقام معظم رهبری و مردم منطقه هم با افتتاح این پروژه شاد شد.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه سازندگی در دل روستاها استمرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: همزمان ۹ پل در روستاهای استان افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه تمام اهتمام خود را برای توانمندسازی روستا بکار گیریم، تصریح کرد: مردم خیال‌شان راحت باشد توجه دولت سیزدهم هم توجه و رسیدگی به روستاها است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477199

مهمترین اخبار ایران و جهان: