نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 15:03

مدیران در چارچوب قانون مدیریت تحولی داشته باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت تحولی مدیران در چارچوب قانون به معنای آن است که برخی از سنت‌های غلط را برهم بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت در چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت تحولی مدیران در چارچوب قانون به معنای آن است که برخی از سنت‌های غلط را برهم بزنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برپایی میزخدمت در روزهای مختلف هفته، انجام اردوهای جهادی توسط مسئولان، برنامه داشتن برای چابکی سیستم مدیریتی، مردمی‌بودن و مردم‌یاری از مصادیق مدیرت تحولی مسئولان و مدیران است.

وی افزود: مدیران باید با پیگیری مُداوم و تا حصول نتیجه مصوبات را دنبال کنند و هفته دولت فرصتی برای آسیب‌شناسی گذشته است.

حیدری اضافه کرد: مدیریت جهادی و کار جهادی یک شعار نیست بلکه یک راهبرد است و باید در تمام حوزه‌ها و لایه‌های دولت تسری پیدا کند.

وی عنوان کرد: از کارمندان گرفته تا مدیران ارشد باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنند و یکی از دلایل جاودانگی نام شهیدان رجایی و باهنر همین روحیه جهادی آن‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی مسئولیت را قبول کرد در آن زمان تحریم‌های شدیدی علیه ایران اعمال شد به طوری که مدعیان حقوق بشر حتی دارو و واکسن در اختیار کشور ما قرار نمی‌دادند.

وی ادامه داد: اعتبارات بودجه‌ای کشور کاملا نامساعد بود به طوری که حتی پرداحت حقوق کارکنان به سختی انجام می‌شد اما دولت جدید تلاش کرد و در مقابل تمام ناملایمتی‌ها ایستاد و عقب‌نشینی نکرد و این یعنی داشتن روحیه جهادی.

حیدری افزود: هفته دولت فرصتی است برای تجدید پیوند بین مردم و مسئولان، اینکه دولتمردان در کنار مردم بوده و در شادی و غم آن‌ها شریک باشند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477311

مهمترین اخبار ایران و جهان: