نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 12:47

تداوم بارش‌های رگباری تا سه شنبه در گلستان

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان گفت: بر اساس بررسی داده های پیش یابی، هوای گلستان در روز های آینده ابری و تمام ابری بوده و بارش باران های رگباری تا روز سه شنبه محتمل است.

محمد کردجزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر هوای گلستان در اغلب نقاط ابری و تمام ابری است و این رویه تا ظهر یکشنبه ادامه خواهد داشت.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان گفت: از عصر فردا (یکشنبه) تا بامداد دوشنبه برای ساعاتی شاهد کاهش ابر و پدیده در استان هستیم اما مجدد ابرناکی آسمان تشدید و احتمال بارش های رگباری در گلستان افزایش خواهد یافت.

کردجزی ادامه داد: به دلیل عبور موج تراز میانی جو در روزهای آینده افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید را شاهد خواهیم بود و بارش های رگباری دور از ذهن نیست.

وی گفت: براساس داده‌های هواشناسی، کمینه دمای امروز ثبت شده در گلستان ۱۸ درجه سانتیگراد و در پارک ملی گلستان بوده و در حوزه مراکز شهری کمینه دما با ۲۰ درجه سانتیگراد به شهرستان علی آباد کتول تعلق دارد.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان ادامه داد: براساس پیش بینی ها، بیشینه دمای امروز گلستان در آق قلا با ثبت دما ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: هر چند در ساعات ابتدایی روز شاهد ریزگرد و گرد و غبار در برخی مناطق گلستان بودیم ولی در حال حاضر گردو خاکی در این استان دیده نمی شود.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500755

مهمترین اخبار ایران و جهان: