نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 18:34

۸۱ پروژه در گناوه افتتاح و اجرا می شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: ۸۱ پروژه اقتصادی و عمرانی با مجموع اعتبار ۶۳ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال در شهرستان گناوه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اسلام و احکام دین و قرآن بنیانگذاری شده و در چارچوب نهضت سالار شهیدان طراحی و با پرچم داری مقام معظم رهبری در مبارزه با ستمگران و ظالمان و دفاع از مظلومان به پیش می‌رود.

فرماندار گناوه افزود: امروز نام امام حسین (ع) در بالاترین جایگاه‌ها و در قلوب مردم آزاده جهان می‌درخشد و همه از کوچک و بزرگ برای حضور در همایش بزرگ اربعین آماده می‌شوند.

ادارات شهرستان با ستاد اربعین همکاری کنند

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان گناوه برای رفع نیازمندی‌ها و کمک به موکب ها با ستاد اربعین شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: به منظور حضور باشکوه در پیاده روی اربعین پنج روز مرخصی تشویقی برای کارمندان اداراتی که بخواهند در این همایش شرکت کنند در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند در این همایش بزرگ شرکت کنند.

صفری بیان کرد: همه ادارات تمثال مطهر شهدا را در محل کار و ادارات نصب کنند و نماز جماعت در ادارات به ویژه مراکز آموزشی و اداراتی که شرایط مهیا است برپا شود.

عملکرد ادارات اطلاع رسانی شود

وی با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: در طول ۲ سال دولت سیزدهم خدمات زیادی در کشور به ویژه در شهرستان گناوه انجام شده است و باید این خدمات به نحو مطلوب به مردم اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: مسئولان ادارات شهرستان در نشست‌های شورای اداری به صورت مصور و مکتوب عملکردهای مربوط را ارائه و اطلاع رسانی کنند.

۸۱ پروژه در گناوه افتتاح و اجرا می شود

فرماندار گناوه ادامه داد: در هفته دولت امسال تعداد ۸۱ پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان گناوه با مجموع اعتبار ۶۳ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال، با کمک دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار گناوه افزود: از این تعداد، ۵۷ پروژه با اعتبار ۱۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۲۴ پروژه با اعتبار ۴۸ هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: تعداد پروژه‌های عمرانی ۷۲ پروژه است که از این مجموع ۵۱ پروژه به میزان ۳ هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۲۱ پروژه با مبلغ یک هزار و ۶۶ میلیارد ریال به مرحله اجرایی درخواهد آمد.

افتتاح و اجرا ۹ پروژه اقتصادی

فرماندار گناوه یادآور شد: تعداد پروژه اقتصادی در هفته دولت امسال در شهرستان ۹ پروژه خواهد بود که از این تعداد ۶ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح و ۳ پروژه با مبلغ ۴۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی خواهد شد.

۸۱ پروژه در گناوه افتتاح و اجرا می شود

اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی هفته دولت در شهرستان گفت: در برنامه ریزی کمیته‌های ستاد گرامیداشت هفته دولت، بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی مختلف برای این هفته در شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: شهرستان گناوه در روز شنبه هفته آینده میزبان استاندار بوشهر برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از این پروژه‌های مهم در بخش ریگ و مرکزی خواهد بود و مسئولان ادارات در برنامه‌های هفته دولت به ویژه در پروژه‌هایی که با حضور استاندار اجرا و افتتاح می‌شود، حضور داشته باشند.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امسال و سال‌های آینده رویکرد جدیدی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و مورد نیاز در شهرستان پیش رو خواهد بود.

فرماندار گناوه بیان کرد: برای توسعه ارکان زیرساخت‌های شهرستان از جمله در بخش‌های مختلف، بهداشت، آموزش، راهداری، ورزش اعتبار خوبی در نظر گرفته شد و در اشتغال، سرمایه گذاری خصوصی کارهای مهم انجام شده است.

فرماندار گناوه بیان کرد: از همه مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای همراهی و سرمایه گذاری بیشتر در این شهرستان دعوت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عملکرد دستگاه‌ها و ادارات در هفته دولت گفت: همه ادارات با برنامه ریزی مناسب و حضور فعال در این نمایشگاه عملکردهای دستگاه مربوط را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه دعوت از مردم در آئین‌های افتتاح و عملیات اجرایی پروژه‌ها و برنامه‌های هفته دولت مدنظر باشد گفت: پوشش رسانه‌ای عملکردها و خدمات هر اداره باید به نحو کامل انجام شود و بنر عملکرد ادارات باید درب اداره نصب شود و به اطلاع مردم انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464955

مهمترین اخبار ایران و جهان: