نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:50

اقامت ۴۲۲ گردشگر خارجی در اقامتگاه‌ها و هتل‌های لرستان

خرم‌آباد - معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اقامت ۴۲۲ گردشگر خارجی در اقامتگاه‌ها و هتل‌های این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله عباسیان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۱ هزار و ۵۷۳ نفر گردشگر داخلی در سطح اقامتگاه‌های استان، اسکان داشته‌اند.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری و بهبود زیرساخت‌ها به‌منظور جذب گردشگر در استان، وضعیت اقامتگاه‌های استان به‌ویژه هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای جذب گردشگران خارجی نیز، گفت: تعداد ۴۲۲ نفر گردشگر خارجی نیز از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه‌های استان لرستان اقامت داشته‌اند.

حسن‌پور، اضافه کرد: در این راستا تلاش برای ایجاد و توسعه هتل‌های چند ستاره و … برای جذب گردشگران خارجی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به‌منظور رفاه مسافران و گردشگران، سامان‌دهی خانه‌های مسافر در لرستان نیز در حال انجام است، گفت: در حال حاضر دو هزار و ۴۰۰ تخت اقامتی در لرستان وجود دارد که شامل هتل‌ها، متل‌ها، مهمان‌پذیر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464111

مهمترین اخبار ایران و جهان: