نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 21:29

آغاز به کار سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مراسم افتتاحیه جشنواره سی و پنجم از دقایقی پیش با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، مدیران ومسئولان برگزاری جشنواره،هنرمندان و کودکان و نوجوانان در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آغاز شد.

این مراسم بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط قاری نوجوان و پخش تیزر متفاوت سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با اجرای محمد سلوکی و احسان مهدی آغاز و سپس یک کار نمایشی ویژه افتتاحیه جشنواره روی صحنه اجرا شد.

پس از پخش کلیپی با حضور عروسک‌های خاطره انگیز ایران و جهان، عروسک‌های تن‌پوش و شخصیت‌های عروسکی از ملل و اقوام گوناگون روی صحنه حاضر شدند و شور و شوق فراوانی را در مخاطبان کودک و نوجوان شرکت کننده در مراسم افتتاحیه ایجاد کردند‌.

سپس دو هنرمند جوان نسخه‌ای سنتی با همراهی سازهای تار و آکاردئون از موسیقی ماندگار فیلم «خواهران غریب»(کیومرث پوراحمد) را اجرا کردند.

خبر تکمیل می‌شود...

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529711

مهمترین اخبار ایران و جهان: