نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 09:01

افتتاح ۱۳ پروژه ارتباطی به مناسبت هفته دولت در کردستان

۱۳ طرح مخابراتی با اعتباری قریب به ۳۹۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان کردستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صبح امروز در نخستین روز از هفته دولت ۱۳ پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال به طور همزمان از طریق ویدیوکنفرانس با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

استاندار کردستان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور اقدام و جهش خوبی در استان است.

اسماعیل زارعی کوشا مطالبه جدی روستائیان برای پوشش اینترنت و اتصال به شبکه ملی و بهره‌مندی از این امکانات را نیاز مهمی عنوان کرد.

وی از مجموعه راهداری، بخشداران، دهیاران و همه همکاران خدوم و تلاشگر که برای اجرای این پروژه‌ها دلسوزانه اقدام کرده‌اند، قدردانی کرد.

احداث سایت جاده‌ای مسیر سنندج مریوان(تونل همرو) با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، احداث سایت جاده‌ای مسیر سنندج مریوان(قلعه جوق و قلعه‌شیخان) با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال، احداث سایت 4G روستای صادق آباد و کیله سفید با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ربال،احداث سایت 4c روستای سراب میرزا تفتیله دلو امده با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، اتصال هشت روستا به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ربال

شامل تیژتیژ، خشکه دول، زنوری، ساتیله، طاله وران، مایین دول، احداث چهار باجه پست بانک روستایی، تاسیس پنج دفتر پیشخوان شهری و ۲ دفتر روستایی خدمات دولت از دیگر پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465599

مهمترین اخبار ایران و جهان: