نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:20

پل روستای اروست پس از ۲۸ سال تکمیل شد

ساری- مدیرکل دفتر حوزه استاندار مازندران گفت: پل روستای اروست پس از ۲۸ سال تکمیل و با تلاش و همت جهادی در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان رجبی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه در سفر مهر ۱۳۷۴ به روستای اروست منطقه پشت کوه بخش چهاردانگه ساری، ساخت پل ورودی این روستا مصوب شد اما با سهل‌انگاری دولت‌های ادوار این طرح بر زمین مانده بود، اظهار کرد: با همت دولت انقلابی سیزدهم و در پی بازدید سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران از این روستا، دستور ساخت پل صادر شد و در حال اجرا است و در روزهای آینده به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در سفر استاندار مازندران مهر پارسال هم زمان با سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به روستای اروست، دستور مصوبه بر زمین مانده را صادر کرد، افزود: پس از طی مراحل اداری، کار آغاز شد و هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و زمان بهره برداری آن نیز اعلام خواهد شد.

مدیرکل حوزه استاندار مازندران توجه به مناطق کم برخوردار را از سیاست‌های دولت سیزدهم و منویات آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دانست و یادآور شد: استاندار مازندران نیز در راستای سیاست دولت، اولویت اجرای طرح‌های نیمه کاره را در دستور کار قرار دادند و از دستگاه‌های اجرایی خواستند تا ضمن مطالعات مصوبات گذشته، در صورت اجرایی نشدن طرحی از طرح‌های مصوب سفر رهبر فرزانه انقلاب به مازندران، بازخوانی و اجرای آن در دستور کار قرار بگیرد.

رجبی با بیان اینکه طولانی شدن طرح‌ها در ادوار گذشته را عامل تأخیر در توسعه مناطق کم برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به شتاب گرفتن طرح‌های عمرانی در دولت سیزدهم نوید بخش توجه به روستاهای دور دست جهت ارائه خدمات نظام و انقلاب به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه ساخت پل اروست با حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی در حال اجرا است و به حدود ۶ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد، خاطرنشان کرد: ساخت این پل با دهانه ۲۲ متر و با تأمین عرشه فلزی در حال اجرا است و به مرحله بتن ریزی عرشه رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466155

مهمترین اخبار ایران و جهان: