نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:07

برپایی « مسابقات ملی چندگانه رزمی علمداران ولایت» در ساری

ساری- مسابقات ملی چندگانه رزمی علمداران ولایت به میزبانی سپاه کربلا مازندران در ساری در استان مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نصرت الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین ظهر پنجشنبه در حاشیه آئین ملی مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت به میزبانی سپاه کربلا در ساری با اشاره به اینکه این مسابقات توسط دسته‌های رزمی در پایگاه‌های مقاومت اجرا شد، گفت: همچنین مسابقات نواحی برگزار و از بین آن یک دسته برای مسابقات استانی انتخاب شده بود.

وی با بیان اینکه منتخبان مسابقات استانی برای مسابقات ملی و کشوری راه یافتند، گفت: مسابقات ملی در مازندران و به میزبانی سپاه کربلا در حال برگزاری است و از بین تیم‌های شرکت کننده در مرحله اول، هشت تیم رقابت می‌کنند و تیم‌های برتر انتخاب می‌شوند.

سردار سیف، آمادگی دفاعی جوانان و ورزشکاران را از اهداف مسابقات بیان کرد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با اظهار اینکه این مسابقات دو سال پیاپی به میزبانی استان برگزار می‌شود، افزود: امروز شاهد حضور منتخبان کشوری در مسابقات علمداران ولایت در استان هستیم.

وی با بیان اینکه چنین برنامه‌هایی برای حفظ و انسجام بسیجیان ضروری است و سبب آمادگی آنان می‌شود، گفت: تیم‌هایی که از استان‌های کشور در این مسابقات شرکت کردند، دارای آمادگی لازم هستند.

وی گفت: امیدواریم افراد برتر با روحیه انقلابی و جهادی ادامه دهنده راه شهیدان و همرزمان ما در عرصه‌های جهادی باشند.

سرهنگ علیزاده معاون عملیات سپاه کربلا نیز با بیان اینکه این مسابقات به مدت چهار روز به میزبانی سپاه کربلا برگزار می‌شود، افزود: ۲۴ تیم از استان‌ها با ۲۵۰ ورزشکار در آن حضور دارند و ایجاد شادابی و نشاط و استحکام سازمانی و رسته‌های پایگاه‌های مقاومت از اهداف است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466111

مهمترین اخبار ایران و جهان: