نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:33

گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج عطرافشانی شد

گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج همزمان با نخستین روز از هفته دولت، با حضور جمعی از مسوولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، گلزار شهدای سنندج همزمان با نخستین روز از هفته دولت، با حضور جمعی از مسوولان از جمله استاندار کردستان، فرماندار سنندج، نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس، خانواده شهدا و اقشار مردم عطرافشانی شد.

اسماعیل زارعی کوشا در این مراسم اظهار کرد: در تفکر و فرهنگ اسلامی اصل در انجام هر اقدام و کاری کیفیت است و کمیت و سرعت کار به شرطی ممتاز خواهد بود که در خدمت کیفیت باشد.

وی از مسوولیت‌ها و موقعیت‌ها به عنوان فرصتی برای نشان دادن کیفیت عمل نام برد و  افزود: اخلاق، صداقت و کیفیت در عمل از مهمترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود شهدایی که  الگوهای کامل دولتمردی بودند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به دوران خدمت به عنوان فرصتی برای تقرب به خداوند و کیفیت در زندگی توجه شود، برکات خداوند بر ما و عمل ما نازل خواهد شد.

استاندار کردستان بر لزوم شناخت راه از بیراهه و دشمن شناسی تاکید کرد و ادامه داد: در این صورت است که در ارائه خدمات به مردم موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466199

مهمترین اخبار ایران و جهان: