نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 10:39

مراسم بزرگداشت شهدای دولت در ۲۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر در ۲۰ نقطه شهری استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام هادی خلیلی اظهار کرد: هشتم شهریور، سالروز آسمانی شدن دو اسوه علم و تقوا شهیدان رجایی و باهنر، فرصت مناسبی برای تکریم، تبیین و ترویج شاخصه‌های فکری، رفتاری و شخصیتی این شهیدان والامقام است.

وی با بیان اینکه اگر چه عمر خدمتی این شهیدان بزرگوار کم بود اما آوازه آنها عالم‌گیر بود اظهار داشت: این شهدا در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنان، پرهیز از تکبر و نخوت، کسوت خدمتگزاری را از دست ندادند.

مشاور استاندار در امور روحانیون ادامه داد: معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به جامعه امری ضروری است و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرا و اندیشه‌های سیاسی این شهیدان است که بحمدالله برنامه‌های فرهنگی و تبیینی اثربخشی در سطح استان در حال برگزاری است.

وی همچنین با اشاره به نام‌گذاری هشتم شهریور به نام روز ملی مبارزه با تروریسم گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای ترور و جانبازان حوادث تروریستی نیز با حضور گروه‌های مردمی و مسئولین در سراسر استان طی روزهای هفتم و هشتم شهریور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام خلیلی گفت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور پرشور اقشار مردم و مسئولان در روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر اراک با سخنرانی حضرت آیت‌الله دری نجف‌آبادی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474611

مهمترین اخبار ایران و جهان: