نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 20:56

مسوولان خدمات انجام شده را با مردم در میان بگذارند

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مسوولان دستگاه‌های اجرایی خدمات انجام شده را با مردم در میان بگذارند تا مردم به نظام بیس از پیش امیدوار شوند، گفت: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای مختلفی در تمام حوزه‌ها هستیم و این دستاوردها باید بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان عصر امروز در جلسه شورای اداری این استان که با حضور زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با تاکید بر اینکه مسوولان دستگاه‌های اجرایی خدمات انجام شده را با مردم در میان بگذارند تا مردم به نظام بیش از پیش امیدوار شوند، اظهارداشت: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای مختلفی در تمام حوزه‌ها هستیم و این دستاوردها باید به نحوی بازگو شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه عملکرد ما در دو دادگاه تاریخ و عدل الهی قضاوت خواهد شد و باید پاسخگو باشیم خطاب به مدیران گفت: وصیت نامه امام را سالی یک بار هم که شده مطالعه کنید.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن در جنگ ترکیبی این است که تمام نقطه ضعف‌های ما را بزرگ کند و خدمات را کم اهمیت نشان دهد، افزود: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند ۴۰ سالگی انقلاب را با ۴۰ انقلاب‌های سالگی بزرگ دنیا مقایسه کنید تا دریابید آنها از کجا به کجا رسیدند و ما در چه جایگاهی هستیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به موانعی از جمله تحریم، ۱۷ هزار شهید ترور و اختلافات قومی و جغرافیایی و مذهبی ایجاد شده توسط دشمنان برای نظام و انقلاب تصریح کرد: بنابراین کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است که باید گفته شود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474099

مهمترین اخبار ایران و جهان: